Săptămâna trecută, Tesla a raportat o creştere a livrărilor de doar 4% în primul trimestru din 2023, comparativ cu precedentele trei luni, în pofida discount-urilor acordate în Statele Unite, China, Japonia, Australia şi Coreea de Sud.
La câteva zile după publicarea datelor dezamăgitoare privind livrările, Tesla a anunţat a cincea reducere a preţurilor pe piaţa din SUA, după comentariile recente ale directorului general Elon Musk, potrivit căruia Tesla se va concentra pe volumele de vânzări în dauna marjelor de profit.
Vineri, Tesla a informat că va scădea preţurile în multe pieţe europene, inclusiv Germania şi Franţa, în urma îmbunătăţirii capacităţii de producţie.
În Germania, Tesla a redus preţurile pentru vehiculele Model 3 şi Model Y cu 4,5% - 9,8%, în Singapore a redus preţurile pentru vehiculele Model 3 şi Model Y cu 4,3% - 5%, în timp ce în Israel preţul Model 3 a scăzut cu 25%.
Săptămâna viitoare, Tesla va raporta rezultatele financiare înregistrate în primul trimestru din 2023.
Tesla, care îşi vinde automobilele direct către consumatori, susţine că micile ajustări ale preţurilor au avut un efect important asupra cererii. Compania americană a livrat 422.875 de vehicule la nivel global în primul trimestru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.