"A fost dezvoltat un sistem de TELEMEDICINĂ, la sfârșitul lunii martie, forțați fiind de pandemie. Acest sistem a fost dezvoltat foarte inteligent, este integrat cu dosarul medical electronic al pacientului și permite destul de multe facilități pentru pacient și pentru medic. Pacientul are posibilitatea să-și facă programare online, să acceseze medicul pe care îl dorește, iar medicul are acces în timp real la dosarul pacientului. Platforma de comunicare este foarte ușor de utilizat. Am pornit cu 100 de medici care au început să utilizeze această platformă, după 4 săptămâni, avem 550 de medici, iar consultațiile pe care le-am avut până săptămâna trecută au fost 17.500."
Dr. Paul Gusbeth: Aplicațiile de TELEMEDICINĂ se pot extinde în viitor (VIDEO)
"Supriza mare a fost că am avut pacienți care ne-au sunat din străinătate, au sunat din diverse localități din toate colțurile țării, iar nivelul de satisfacție și al pacienților și al medicilor a fost foarte mare. Oamenii au fost foarte fericiți că au avut această soluție într-o perioadă atât de dificilă."
"Au fost rezolvate câteva cazuri de urgențe adevărate, scurtând drumul pacientului, facilitându-i accesul la îngrijirile medicale, există posibilitatea ca medicii să discute între ei, să colaboreze pentru rezolvarea unui caz."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.