Nu este decât o speculație, dar există toate motivele să credem că Ratan Tata, multimiliardarul indian care este, printre altele proprietar al mărcilor Jaguar și Land Rover, va stopa producția acestei mașini minimale. Concepută pentru un mare număr de cumpărători, așa cum, la timpul respectiv, au fost Fort T, Volkswagen Coccinelle sau Renault Twingo, Tata Motors nu va mai prinde o altă primăvara, la zece ani de la lansare.
Conglomeratul indian intenționează să pună capăt unei aventuri seducătoare pe hârtie, dar care s-a confruntat cu o realitate a pieței total diferită de ceea ce și-a imaginat omul de afaceri. De altfel, societatea a anunțat că, probabil, producția și vânzările vor înceta în aprilie anul viitor din cauza intrării în vigoare a noilor norme de securitate și emisii poluante, care necesită investiții importante. Este însă posibil ca lucrurile să fie precipitate.
Citește și Volkswagen anunță debutul diversificării producției
”A fost un eșec de marketing”, a comentat Hormazd Sorabjee, redactorul șef al revistei Autocar India. ”Mașina a fost poziționată ca fiind autoturismului omului sărac, iar în India, statutul social contează foarte mult”, a epxplicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.