Publicitate
În acest context, autoritățile încearcă să tempereze preocupările privind siguranța publică după o serie de incendii care au implicat vehicule electrice, scrie Reuters.
Guvernul a declarat că îi va sfătui pe producătorii auto să divulge în mod voluntar informațiile privind aceste baterii pentru a reduce temerile după ce un incendiu la o mașină electrică a devastat o parcare subterană din orașul Incheon, la vest de capitala Seul, la 1 august, și a provocat pagube importante.
"Astfel de informații privind bateriile nu au fost disponibile publicului până în prezent, iar măsura este de a reduce anxietatea proprietarilor de vehicule electrice în caz de incendiu", a declarat biroul de coordonare a Guvernului într-un comunicat.
Incendiul, care pare să fi izbucnit spontan la un model Mercedes-Benz electric cu baterii marca Farasis Energy, a durat opt ore până la stingere, distrugând sau avariind aproximativ 140 de mașini și forțând unii locuitori din apartamentele de deasupra parcării să se refugieze în adăposturi.
În ultimele zile, unele companii auto au început să facă publice informațiile privind producătorii de baterii cu care colaborează.
Hyundai Motor și Genesis EV folosesc baterii fabricate de LG Energy Solution și SK On din Coreea de Sud, precum și de CATL din China, se arată pe site-ul său.
Kia Corp a declarat că bateriile instalate în vehiculele sale electrice provin în mare parte de la LGES și SK On, cu două modele alimentate de bateriile de producție chineză CATL.
Mercedes Benz Korea utilizează în principal baterii de la CATL și Farasis Energy și o parte de la LGES și SK On, a declarat compania, adăugând că a cooperat pentru a determina cauza incendiului din 1 august și a planificat să ofere inspecții gratuite pentru proprietarii de vehicule electrice.
BMW Coreea utilizează în principal baterii furnizate de Samsung și câteva modele sunt alimentate de CATL, se arată pe site-ul său.
Producătorii sud-coreeni de baterii nu au niciun motiv să se opună cerințelor guvernului, deși publicul nu ar trebui să presupună că bateriile sunt întotdeauna de vină pentru incendiile de vehicule electrice, conform unor surse din industrie citate de Reuters.
Experții spun că obligarea producătorilor de automobile să identifice bateriile ar oferi consumatorilor mai multe opțiuni, dar unii se întreabă cum ar îmbunătăți acest lucru siguranța, având în vedere lipsa de date definitive privind mărcile de baterii care sunt mai predispuse la incendii.
Guvernul Coreei de Sud a declarat că intenționează să efectueze inspecții de urgență ale echipamentelor de stingere a incendiilor în clădirile rezidențiale cu mai multe unități, de anumite dimensiuni, pentru a atenua temerile locuitorilor.
Experții în domeniul auto spun că incendiile produse de vehiculele electrice ard diferit față de cele produse de mașinile cu motoare cu combustie internă, durând adesea mai mult și fiind mai greu de stins, deoarece au tendința de a se reaprinde.
Seoul Metropolitan Fire & Disaster Headquarters a declarat într-un raport publicat în februarie că 1.399 de incendii au avut loc în parcările subterane din Coreea de Sud între 2013 și 2022, 43,7% fiind atribuite vehiculelor. Instituția a declarat că mașinile electrice au reprezentat 53% din incendiile de mașini din garajele subterane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.