În prima săptămână de la lansarea modelului de vârf al Xiaomi, Mi 14, vânzările au depăşit un milion de unităţi, un nou indiciu că declinul pieţei chineze de smartphone-uri este aproape de final, susţin analiştii, transmite Reuters.
Cererea pe cea mai mare piaţă globală de telefoane mobile inteligente este de mult timp în scădere, pandemia şi apoi încetinirea creşterii economice determinându-i pe consumatori să aştepte mai mult înainte de a cumpăra modele mai performante.
"Vânzările din gama Mi 14 au depăşit un milion de unităţi şi încă sunt probleme de aprovizionare", a anunţat săptămâna acesta Lei Jun, directorul general al Xiaomi, cel mai mare producător chinez de smartphone-uri.
Modelul Mi 14 a fost lansat în China în 31 octombrie, foloseşte un procesor performant Snapdragon 8 Gen 3 de la Qualcomm şi softul HyperOS al Xiaomi. Şi vânzările gamei de telefoane Mate 60 de la Huawei au înregistrat creşteri pe piaţa chineză.
Succesul lansării "sporeşte semnele că declinul pieţei chineze de smartphone-uri este aproape de final", a apreciat Will Wong, analist la IDC.
IDC se aşteaptă ca piaţa chineză să înregistreze creşteri ale vânzărilor de smartphone-uri în trimestrul patru din 2023, după zece trimestre de declin consecutiv.
Gama Mi 14, cu preţuri între 3.999 şi 6.499 yuani (550-890 dolari) reprezintă încercarea Xiaomi de a se extinde pe piaţa premium de telefoane mobile inteligente şi de a concura cu Apple şi Huawei.
Citește și Ultima obsesie a președintelui Chinei: Cât mai mulți roboți umanoizi
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.