Suning a anunţat într-un comunicat transmis Bursei din Shenzhen că a plătit 4,8 miliarde de yuani (670 milioane de dolari), într-o tranzacţie în numerar. Cel mai mare retailer din Europa a precizat că-şi va păstra o participaţie de 20% în Carrefour China după finalizarea tranzacţiei.
Subsidiara Carrefour din China are 30.000 de angajaţi, 210 hipermarketuri şi 24 magazine de proximitate, în 51 de oraşe. Suning deţine una din cele mai mari platforme de comerţ online din statul chinez, având peste 400 de milioane de utilizatori, iar la finalul lui 2018 avea 8.881 de magazine.
Citește și Carrefour încheie un parteneriat strategic cu Glovo
Carrefour a demarat în ianuarie 2018 un plan pe cinci ani destinat reducerii costurilor şi a numărului de locuri de muncă, creşterii investiţiilor în comerţul electronic şi căutării unui parteneriat în China. Acest proiect, intitulat "Transformation Plan", include de asemenea un accent mai mare pe produsele locale proaspete şi alimentele bio.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' şi 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' şi un magazin de comerţ online.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.