Studenții foarte bogați, finanțați de familiile lor de acasă, din China, au devenit influenceri ai generației tinere din Statele Unite, cu precădere ai tinerilor de origine chineză, dar nu numai.
Atunci când comercianții îi invită să le viziteze galeriile, nu au nici o presiune să cumpere ceva, ci se așteaptă de la ei să își facă poze cu diferite obiecte de lux, pe care să le posteze pe rețelele sociale. În schimbul acestor ”momeli”, care să fie postate pe internet, studenții chinezi bogați, ce au devenit modele pentru generația lor, primesc de la organizatori carduri de cumpărături și credite Uber.
În plus, pe parcursul plimbărilor prin galeriile comerciale de lux, tinerii sunt serviți cu șampanie și delicatese culinare.
Hainele și pantofii de lux, cu bijuterii și accesorii pe măsură, se numără printre mărfurile pe care comercianții se străduiesc să le popularizeze în rândul studenților chinezi cu dare de mână, cu atât mai mult cu cât este foarte întâlnit printre ei obiceiul de a face cumpărături pentru toată familia.
O cercetare făcută pe piața produselor de lux a arătat că aproape o tremie dintre studenții chinezi din New York și Boston își însoțesc prietenii și familia în excursii pentru cumpărături cel puțin o dată la trei luni. Mulți dintre ei sunt foarte bine informați cu privire la ultimele tendințe din modă și au o mare capacitate de a-și influența cunoștințele și familia din China.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.