Noile cafenele se vor deschide până în 2028, acest lucru înseamnă deschiderea unei noi locații la fiecare trei zile în următorii patru ani, pe măsură ce cererea de cafea se majorează în cea mai rapidă creștere economică din lume.
Pentru a-și atinge obiectivul, compania se va concentra pe deschiderea de cafenele în orașele mici și, de asemenea, își va dubla numărul de angajați din țară, până la 8.600, conform unui comunicat.
Starbucks are în prezent 390 de magazine în India, unde operează de peste 11 ani prin intermediul unui joint-venture de 50% cu Tata Consumer Products, o unitate a unuia dintre cele mai cunoscute conglomerate indiene.
În afară de gama obișnuită de latte și Frappuccino, Starbucks oferă și băuturi pe care le numește "de inspirație indiană", inclusiv cafea cu filtru din sudul Indiei și masala chai, un amestec de ceai cu lapte, îndulcit și condimentat.
În timpul unei vizite în India în această săptămână, directorul general al Starbucks, Laxman Narasimhan, a declarat că India a devenit "una dintre piețele Starbucks cu cea mai rapidă creștere din lume".
Națiunea din Asia de Sud, cu o clasă de mijloc în creștere, devine o piață cheie pentru companiile occidentale, mai ales într-un moment în care China se confruntă cu o serie de probleme economice, inclusiv cu o cerere de consum în scădere.
Cu toate acestea, în pofida încetinirii creșterii economice din China, aceasta este încă cea mai mare piață de peste mări a Starbucks și cea cu cea mai rapidă creștere. Gigantul își propune să aibă acolo 9.000 de magazine până în 2025, față de aproape 6.500 în prezent.
Anul trecut, Starbucks a investit peste 200 de milioane de dolari într-un nou campus în partea de est a Chinei. La momentul deschiderii, în septembrie, compania a declarat că a fost cea mai mare investiție pe care a făcut-o vreodată pentru un centru de producție și distribuție a cafelei în afara Statelor Unite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.