Spotify a suferit o pană de mari proporții. Mulți utilizatori din Franța și din întreaga Europă au constatat că nu se pot conecta la serviciu de pe smartphone sau din browserul computerului.
Când aplicația este deschisă, utilizatorul este deconectat automat și nu poate accesa serviciul nici după ce își introduce datele de identificare.
Se pare că întreruperea a început în jurul orei 19:00 GMT. Începând din acel moment, site-ul downdetector a înregistrat un vârf al rapoartelor. În Franța, la ora 19.50, au fost raportate peste 20.500 de întreruperi.
Serviciul suedez a recunoscut o problemă pe contul său de Twitter.
"Ceva nu este în regulă și investigăm. Vă mulțumim pentru rapoartele voastre!", a scris compania pe contul său de Twitter.
Alte țări europene, cum ar fi Marea Britanie, par să se confrunte cu aceeași problemă, potrivit rapoartelor din presa locală.
Citește și HBO Max, disponibil oficial și în România. Cât costă un abonament
În jurul orei 20:00 GMT, capacitatea de a se conecta la serviciu de pe un computer părea să funcționeze din nou. Problema se referă acum în principal la aplicația mobilă, după cum recunoaște Spotify pe site-ul său.
Un alt site pare să întâmpine dificultăți. Aceasta este rețeaua de socializare Discord. Peste 13.000 de rapoarte de întreruperi au fost făcute pe site-ul downdetector.
De asemenea, rețeaua de socializare a comunicat pe Twitter că recunoaște problema.
"Suntem conștienți de o problemă care cauzează eșecuri de mesaje și lucrăm la o remediere", a scris pe Twitter contul Discord. Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim că ați rămas pe aici!"
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.