Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.