Datele reprezintă situaţia la finalul lunii iunie 2019.
Creşterea înregistrată este de 8 milioane de abonaţi premium şi de 15 milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni.
Prin comparaţie, Apple Music a înregistrat 60 de milioane de abonaţi la finalul lunii iunie, număr care îi cuprinde şi pe cei ce beneficiază de o perioadă de trei luni de gratuitate. În cazul Spotify, perioada de gratuitate este de 30 de zile.
Compania, condusă de Daniel Ek, CEO, a anunţat că a semnat contracte cu două case de discuri importante, însă nu le-a numit.
Ek a precizat că pierderile din exploatare înregistrate în al doilea trimestru au ajuns la 3 milioane de euro. Pierderile nete ale companiei au fost de 76 de milioane de euro, faţă de 394 de milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Venitul trimestrial a crescut cu 31% la 1,67 milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.