O măsură care, în opinia analiştilor, ar putea distruge plăcerea turişilor, dar şi a spanilor, de a mai cutreiera magazinele. Totuşi, autorităţile par hotărâte să meargă până la capăt, având în vedere că în Spania a devenit foarte populară o schemă „şmecheră” pentru comenzile online: clientul alege un model, îl probează, după care îl cumpără pe internet.
Introducerea respectivei taxe pe cabina de probă din magazine a fost propusă de consilierul pe probleme financiare şi economice din Castilia, María del Pilar del Olmo.
„Dacă nu facem nimic, clienţii vor continua să comande online hainele alese”, şi-a justificat ea demersul, subliniind că a venit timpul pentru idei inovatoare şi măsuri de protecţie a întreprinderilor mici împotriva marilor corporaţii transnaţionale care lucrează prin intemediul internetului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.