Șeful CNAIR a spus că el nu a venit la conferință pentru reclamă, dat fiind că instituția pe care o conduce este de stat.
CNAIR are proiecte în diverse faze de execuție de 7 miliarde de euro dar rezultatele nu sunt pe măsura așteptărilor.
CNAIR nu face numai investiții și se ocupă și de administrarea unor drumuri, adică are două direcții, de investiții și de administrare.
”Bucata de autostradă Lugoj-Deva ne-a pus în fața unui fapt împlinit, adică să intervenim și să monitorizăm îndeaproape ca să avem rezultate bune”, a ținut să menționeze șeful companiei.
Compania are 148 de km de execuție, pe diverse faze de execuție, la această oră. Sorin Scarlat a spus că nu poate face o apreciere câți din acești kilometri vor fi dați în folosință din cauza unor factori care nu pot fi controlați.
Răzvan Cuc: Guvernul Iohannis nu susține antreprenorii români
CNAIR are proiecte în pregătire de 4 miliarde de euro, 900 km de drumuri expres și autostrăzi, roiecte care vor fi scoase la licitație într-un timp foarte scurt.
Șeful CNAIR a mai spus că autostrada care leagă Constanța și Europa de Vest este o prioritate. Pentru acest lucru, este nevoie de timp, răbdare și resurse umane. Scarlat a explicat că resursa umană calificată în România este insuficientă.
”Același lucru se întâmplă și cu furnizorii de materiale, adică nu au capacitate suficientă”, a explicat directorul CNAIR.
Sorin Scarlat a mai declarat că este conștientă că domeniul de care răspunde este unul c are suscită foarte mult interes dar și multă frustrare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.