Pentru a contracara cifrele proaste înregistrate pe vânzări, firma japoneză se gândește să dezvolte un nou brand.
Pe piața smartphone-urilor, povestea companiei Sony a fost întotdeauna complicată. Deși a produs telefoane bune, de calitate, apreciate de utilizatori, marca nu a reușit niciodată să iasă în evidență.
Pentru ca, la începutul acestui an, cota de piață a companiei, pe componenta telefoanelor mobile, să fie estimată la doar 0,35%. Un indicator care plasează Sony pe locul 14 în topul celor mai bine vândute branduri, imediat după... HMD Global, proprietarul Nokia.
Cifre prea puțin convingătoare pentru a merg mai departe pe această cale, ceea ce va determina compania japoneză să ia o decizie radicală. Dar dacă firma nu este nici pe departe pregătită să părăsească piața smartphone-urilor, este pe punctul de a-și lua rămas bun de la marca Xperia. Acest lucru i-ar permite să revină pe baze bune și să renunțe la un nume care, în ultimii 15 ani, nu a reușit să se impună.
Potrivit presei de specialitate, Sony pregătește, se pare, un nou model de telefon mobil, prevăzut să apară pe piață în 2025. Acest model ar avea o cameră frontală situată sub ecran (și, prin urmare, mascată, n.r.). Aceasta ar fi o evoluție frumoasă pentru smartphone-urile Sony și, prin urmare, o oportunitate de a reveni pe baze bune.
Citește și Smartphone-urile Huawei nu vor mai fi compatibile cu aceste aplicații
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.