Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidenţă mai bună a actelor transmise şi va facilita accesul la formularele ce trebuie completate.
Cum calculezi indemnizația de șomaj. Ce acte sunt necesare pentru obținerea ajutorului
De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizaţia solicitată şi vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP, etc.
Prin aplicaţia aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plăţile făcute prin Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), cât şi pentru cele care sunt gestionate de Ageţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS), se mai precizează în document.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.