"Vrem să gestionăm identităţile brandurilor noastre mult mai clar în viitor. Seat ar putea reprezenta chiar şi maşinile mai afective, aşa cum este exemplificat de modelele sale Cupra. Skoda ar putea servi mai intens pieţele din Europa de Est, precum şi clienţii care preferă mai curând maşinile funcţionale", a explicat Michael Jost.
Aceste schimbări ar putea duce la majorarea preţurilor pentru modelele Seat comparativ cu brandul VW. De asemenea, Seat ar putea deveni un rival pentru Alfa Romeo al grupului Fiat Chrysler Automobiles (FCA), o dorinţă a fostului preşedinte al VW, Ferdinand Piech.
Dacia, lider la vânzări, probleme în Europa
Skoda, subsidiara cehă a Volkswagen, ar putea renunţa la opţiunile sale premium, cum ar fi softul Alcantara, şi se va concentra mai mult pe pieţele neglijate anterior, în special în Europa de Est, unde Dacia, Hyundai şi Kia au redus cota de piaţă a grupului Volkswagen.
Şi brandul de bază VW se va modifica, pentru a fi cât mai diferit faţă de alte branduri, a declarat Jost.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.