În Ordinul ANAP se spune că modificările „privesc aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat”.
„Prin procedură de atribuire iniţiată se înţelege orice procedură pentru care s-a publicat un anunţ de participare/de participare simplificat după data publicării prezentului ordin”, se spune în Ordinul ANAP.
Autoritățile contractante vor fi obligate să folosească:
Document unic de achiziţii european (DUAE);
Instrucţiuni pentru candidaţi/ofertanţi;
Caiet de sarcini pentru achiziţie de produse;
Contract de achiziţie publică/sectorială de produse;
Formulare şi modele de documente.
Noile prevederi au dat peste cap autoritățile contractante care acum vor trebui să refacă documentațiile astfel că licitațiile care trebuiau să demareze în curând vor trebui să mai aștepte.
Citește și: Cum au fost uitați banii de autostradă în bugetul pentru 2019
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.