Rebranding-ul, o soluţie universală
În momentul în care nici angajaţii, nici antreprenorii nu se mai identifică exact cu compania, este momentul unei schimbări. Rebranding-ul este cheia pentru a duce afacerea pe drumul cel bun, în acord cu clienţii săi şi cu piaţa căreia i se adresează. Şi cele mai de succes companii din ziua de astăzi au trecut la un moment dat prin rebranding, dovedind că această etapă nu este un moment de slăbiciune, cum pe nedrept este catalogat de foarte multe ori, ci o dovadă de curaj şi de viziune.
Primul pas pentru rebranding este o agenţie specializată, care să ofere soluţii în acest sens. Iată cum poate ajuta o astfel de agenţie:
Stabilirea unei noi identităţi
Atunci când un brand nu mai comunică exact ceea ce face compania, când nu mai este aliniat cu acţiunile acesteia sau când pur şi simplu trebuie depăşită o reputaţie proastă, este nevoie de o nouă identitate, care, de multe ori înseamnă un nou nume. În acest caz, trebuie investit într-o identitate vizuală proaspătă, cum ar fi un logo personalizat şi un website nou-nouţ, adaptat noilor cerinţe şi noilor provocări.
Strategie şi planificare
Indiferent de companie şi indiferent de domeniul de activitate, atunci când se doreşte revigorarea brandului este nevoie de strategie şi planificare, lucruri care de asemenea pot fi puse în practică împreună cu o agenţie web.
Un site web responsive
Colaborarea cu o agenţie digitală este esenţială pentru crearea unui site perfect adaptat afacerii, dar şi pieţei. Un site cu web design responsive este elementar în ziua de astăzi, când oamenii intră pe internet de pe diverse gadgeturi: telefoane, tablete, desktop etc. Capacitatea site-ului de a se adapta în funcţie de rezoluţia ecranelor, fără a suferi modificări, oferă o experienţă de navigare superioară, ce este apreciată de utilizatori. Nu se poate vorbi de rebranding în 2022 fără a se ţine cont de acest aspect important.
Prezenţă vizibilă în online
Sunt multe afaceri mici, dar care au o prezenţă puternică în online şi au reuşit astfel să-şi atragă mulţi clienţi, la fel cum sunt şi companii mari care încă neglijează modul cum se prezintă pe internet. Potrivit experţilor, resuscitarea unei companii trebuie să vizeze, cu prioritate, mediul digital. Dacă un site se clasează cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare, are mai multe şanse să atragă vizitatori şi implicit, afacerea să înregistreze şi mai mulţi clienti. O agenţie web este specializată, de regulă, pe SEO (Search Engine Optimisation), ce presupune optimizarea conţinutului pentru a apărea proeminent în rezultatele căutărilor efectuate pe internet, dar şi pe web design şi marketing digital.
În concluzie, atunci când afacerea se împotmoleşte, rebranding-ul poate fi o soluţie. Apelând la o agenţie specializată în crearea unei noi identităţi vizuale, mai mult de jumătate din noul drum va fi fost deja parcurs.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.