CEO-ul Siemens Energy, Christian Bruch a declarat luni că firma trebuie să reducă lansarea de noi produse după ce a înregistrat costuri de 2,2 miliarde de euro din cauza problemelor la una dintre unitățile sale de turbine eoliene, conform CNBC.
Consiliul de administrație al Siemens Gamesa se concentrează acum pe problemele care țin de calitate al acestor turbine, despre care unii analiști au sugerat că s-ar putea dovedi a fi omniprezente, în întreaga industrie.
"Aceasta nu este o problemă de costuri în sine, ci este o problemă de calitate legată de introducerea prea rapidă a noilor produse pe piață”, a mai spus CEO-ul.
Siemens Energy a declarat că paguba de 2,2 miliarde de euro va la o pierdere netă anuală de aproximativ 4,5 miliarde de euro, o situație mult mai rea decât era de așteptat.
Totodată, acțiunile companiei au fost zdruncinate pe parcursul ședinței de luni, deschizând cu 5% și recuperând pentru a câștiga peste 4%, înainte de a se retrage din nou și de a se tranzacționa cu 5%.
Pe o notă pozitivă, Siemens Energy, creată din divizia de gaze și energie a multinaționalei germane Siemens, a înregistrat o creștere puternică a comenzilor și a veniturilor și a înregistrat un portofoliu de comenzi record, în valoare de 109 miliarde de euro, conform unui raport privind rezultatele din al treilea trimestru fiscal al companiei.
"Cred în continuare în această piață, și puteți vedea asta cu cele 7,5 miliarde de comenzi pe care le-am obținut în acest trimestru în domeniul eolian, este o piață de creștere foarte interesantă", a adăugat Bruch.
"Cu toate acestea, în mod evident, trebuie să fie configurată astfel încât să poți conduce o afacere profitabilă și, evident, asigurarea faptului că încetinim această lansare rapidă de noi produse este un element cheie în acest sens."
Veniturile au crescut cu 8% dar compania a înregistrat o pierdere netă de 2,93 miliarde de euro, comparativ cu pierderea de 564 milioane de euro raportată în același trimestru din 2022.
Siemens Energy intenționează să se concentreze pe mai puține platforme de produse și să vizeze anumite regiuni pentru dezvoltare, a spus Bruch, adăugând că o strategie detaliată va fi prezentată la ziua piețelor de capital a companiei din noiembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.