Aproape inseparabil de imaginea Apple este fondatorul său, Steve Jobs. El a extins compania către domenii noi, inclusiv industria muzicală și, în cele din urmă, a ajutat la definirea telefonului mobilul modern.
Nu numai că Jobs a fost principala forță creatare din spatele noilor produse de pe piață, dar a avut și o abordare „agresivă” în comercializarea acestor produse. În momentul în care a revenit în rolul de CEO al Apple în 1997, Steve a lansat noi planuri de extindere pe piața tehnologiei mobile și de reimaginare a experienței de retail pentru cumpărători.
O gamă largă de produse
Apple a lansat de la sfârșitul anilor '70 o serie de produse diverse, cu aspect elegant. Compania care și-a avut începuturile umile într-un garaj, a crescut constant, introducând treptat seria Apple II de computere personale, Macintosh, și apoi mult căutatele iPod, iPhone, iPad și Apple Watch.
Noile versiuni de produse și chiar actualizări ale sistemelor sale de operare inspiră emoție în rândul clienților, dezvoltatorilor și industriei.
Plan de afaceri dinamic
Unul dintre motivele principale ale succesului companiei Apple este planul său de afaceri dinamic, în continuă schimbare. Jobs a studiat intens piața și a încercat să constate pulsul publicului. Apple a început inițial ca fiind o companie oarecare de calculatoare. Dar Jobs a știut întotdeauna că este menit să facă lucruri mult mai mari de atât.
Pe parcursul anilor, echipa și-a schimbat planul de afaceri pentru a introduce o varietate mai mare de produse. Începând cu lansarea Final Cut Pro, compania s-a extins dincolo de computerele pentru desktop pentru a experimenta cu playere MP3, telefoane mobile, tablete, ceasuri, asistenți digitali și multe altele.
De asemenea, Jobs a schimbat numele companiei de la Apple Computer Inc. la Apple Inc., pentru a reflecta această viziune extinsă despre ceea ce a devenit compania.
Vrăjitoriile lui Steve Jobs povestite de Bill Gates
Experiența Apple și magazinele de brand
Apple a considerat că magazinele tradiționale nu oferă experiența necesară pentru a crește vânzările și a inspira loialitatea clienților. Compania decis astfel să își deschidă propriile magazine. Lansarea magazinelor lor de brand s-a dovedit a fi un punct de cotitură imens pentru Apple.
Începând cu 2015, Apple s-a lăudat cu peste 460 de magazine de retail în întreaga lume. Datorită acestei mișcări compania a avut un succes enorm pe piața de telefonie mobilă, informează Life Wire.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.