Publicitate
Cooperarea celor două companii presupune cinci verticale: REACH NOW pentru servicii multimodale, CHARGE NOW pentru stații de încărcare electrică, FREE NOW pentru taxi ride-hailing, PARK NOW pentru parcare și SHARE NOW pentru car-sharing, precizează un comunicat de presă.
„Serviciile noastre de mobilitate reunesc o bază consistentă de utilizatori, iar acum facem următorul pas strategic. Reunim puterea și expertiza a 14 branduri de succes și investim peste 1 miliard de euro pentru înființarea unui nou jucător pe piața de mobilitate urbană, aflată într-o un ritm de creștere accelerat”, a declarat Dieter Zetsche, Director al Consiliului de conducere al Daimler AG și Director Mercedes-Benz Cars.
Deschiși spre viitoare colaborări
„Prin crearea unei rețele inteligente de parteneriate, vom avea posibilitatea de a defini mobilitatea urbana, în prezent și în viitor, și de a potența la maximum beneficiile oferite de oportunitățile deschise de digitalizare, shared-services și nevoia crescută de mobilitate a clienților noștri. De asemenea, suntem deschiși spre viitoare colaborări cu alți furnizori, inclusiv startup-uri și jucători cu experiență”.
Citește și Vânzările de mașini electrice în România au înregistrat o crește de 65,7%
„Creăm acum un jucător global care va schimba regulile jocului. Cei 60 de milioane de utilizatori pe care îi avem în prezent vor beneficia de un ecosistem sustenabil, perfect integrat, de servicii de car-sharing, ride-hailing, parcare, stații de încărcare și servicii de transport multimodal. Avem o viziune clară: aceste cinci servicii vor fuziona și mai mult pentru a forma un singur portofoliu de servicii de mobilitate, ce va include o flotă de mașini electrice și autonome care se încarcă și parchează autonom, interconectându-se cu alte modalități de transport”, a spus, la rândul său, Harald Krüger, Director al consiliului de conducere BMW AG.
Punct cheie
„Acest portofoliu de servicii va fi un punct cheie în strategia noastră ca furnizor de mobilitate. Cooperarea este modalitatea perfectă pentru noi de a ne maximiza șansele de reușită într-o piață aflată în plină dezvoltare, în timp ce vom împărți investițiile.”
În România, Daimler AG este prezent încă din anul 2017 pe segmentul de mobilitate urbană, atunci când Intelligent Apps, parte a companiei Daimler Mobility Services, a achiziționat în proporție de 100% start-up-ul românesc Clever.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.