Din profilurile utilizatorilor de Facebook vor dispărea în curând mai multe categorii de informaţii, anunţă Meta.
Profilurile utilizatorilor Facebook nu vor mai include adrese, orientări religioase şi opinii politice. Dispare, de asemenea, câmpul „Interesat de” care era folosit pentru a exprima orientarea sexuală.
Modificarea anunţată de Meta îşi va face efectul începând cu 1 decembrie.
Comunicatul companiei nu oferă explicaţii privind eliminarea acestora informaţii din paginile de profil, însă, modificarea pare să aibă legătură cu schimbarea politicilor platformei în ceea ce priveşte intimitatea şi targetarea cu reclame.
În urma scandalurilor din ultimii ani, Meta s-a văzut nevoită să se preocupe de protejarea intimităţii utilizatorilor, care poate fi sprijinită şi prin reducerea cantităţii de informaţii personale.
Pe de altă parte, tot din cauza unor controverse, Facebook a încetat să mai folosească aceste categorii de informaţii în vederea targetării cu reclame, astfel că informaţiile eliminate acum din paginile de profil nu mai erau oricum de folos companiei.
Afacerile din comerţ au crescut cu 25% în primele nouă luni ale anului 2022
INS anunţă că afacerile din comerţ au crescut cu 25% în primele nouă luni ale acestui an.
Afacerile din comerţul cu ridicata, în care nu sunt incluse autovehiculele şi motocicletele, au crescut cu 25% în primele nouă luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2021, arată datele publicate, vineri, de Institutul Naţional de Statistică (INS).
Conform statisticii, în intervalul 1 ianuarie - 30 septembrie 2022, s-au consemnat rezultate pozitive în activităţile de intermediere în comerţul cu ridicata (+51,5%), comerţul cu ridicata al produselor agricole brute şi al animalelor vii (+46,6%), comerţul cu ridicata specializat al altor produse (+34,8%), comerţul cu ridicata nespecializat (+19,2%), comerţul cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului (+15,7%), comerţul cu ridicata al altor maşini, echipamente şi furnituri (+15,5%), comerţul cu ridicata al bunurilor de consum, altele decât cele alimentare (+14,6%) şi comerţul cu ridicata al echipamentului informatic şi de telecomunicaţii (+12,2%).
La nivelul lunii septembrie 2022 faţă de luna similară din 2021, afacerile din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), ca serie brută, s-au majorat în termeni nominali, pe ansamblu, cu 15,6%, datorită rezultatelor din: activităţile de intermediere în comerţul cu ridicata (+39,2%), comerţul cu ridicata specializat al altor produse (+26,8%), comerţul cu ridicata al echipamentului informatic şi de telecomunicaţii (+26%), comerţul cu ridicata al altor maşini, echipamente şi furnituri (+18,5%), comerţul cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului (+16,4%), comerţul cu ridicata al bunurilor de consum, altele decât cele alimentare (+11,9%) şi comerţul cu ridicata nespecializat (+4,5%).
Pe de altă parte, comerţul cu ridicata al produselor agricole brute şi al animalelor vii a scăzut cu 0,6%, raportat la perioada de referinţă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.