RDW, care acţionează că autoritate de reglementare de referinţă în Uniunea Europeană, a subliniat că Jeep (divizie a grupului Fiat Chrysler) a pus la punct un update software pentru a remedia problema iar autoritatea a ordonat companiei să recheme la service toate modelele din Europa pentru a putea aplica noul software.
În schimb, Suzuki nu a venit încă cu o soluţie credibilă pentru modelul Vitara, susţine RDW.
Acționarii Daimler vor 900 de milioane € despăgubiri
"Suzuki trebuie să vină cu măsuri de îmbunătăţire adecvate în caz contrar RDW va demara procesul de retragere a autorizaţiei sale europene", a informat Autoritatea rutieră din Olanda într-un comunicat de presă, adăugând că a demarat şi procesul de retragere a autorizaţiei pentru Jeep Grand Cherokee ca "măsură preventivă".
Organismele de reglementare din întreaga lume au început să testeze cu atenţie automobilele diesel după ce în 2015 grupul auto german Volkswagen a recunoscut că a utilizat un software ilegal pentru a falsifica rezultatele testelor de emisii poluante.
Autoritatea rutieră din Olanda (RDW) susţine că a descoperit faptul că atât Jeep Grand Cherokee cât şi Suzuki Vitara au utilizat "strategii interzise" care le permit să genereze emisii mai mari de oxid de azot în condiţii de drum decât în condiţii de test.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.