Această acţiune a grupului este cea mai importantă iniţiată vreodată în Regatul Unit referitoare la protecţia datelor, estimează într-un comunicat cabinetul PGMBM.
Plângerea a fost autorizată de către justiţie şi obiectivul PGMBM este de a convinge cât mai mulţi clienţi să se alăture acestei acţiuni în justiţie. În total, 420.000 de clienţi ar fi fost afectaţi de scurgerea masivă de date.
Un atac informatic a profitat de o breşă în sistemele informatice ale British Airways şi a permis furtul de date personale şi financiare, ceea ce înseamnă nume, adrese, numere ale cardurilor bancare şi codurile de securitate de pe spatele cardurilor clienţilor.
Citește și Renault şi Plug Power vor dezvolta vehicule pe bază de hidrogen
Compania aeriană a trebuit să plătească în octombrie o amendă de 20 milioane lire sterline, potrivit unei decizii a ICO, agenţia britanică pentru protecţia datelor persoanelor.
Cabinetul PGMBM consideră că fiecare victimă ar putea primi până la 2.000 de lire, ceea ce ar reprezenta costuri de 800 de milioane de lire pentru compania aeriană. Pasagerii pot subscrie la această plângere până la data de 19 martie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.