”În August se împlinesc 20 de ani de când KUMA a început efectiv producția în România. Este un an în care se țintește realizarea unei cifre de afaceri de 5,8 mil Euro și un profit pe măsură”, a comunicat KUMA.
KUMA estimează că această creștere de 22% față de 2018 se va realiza, în special, din vânzările pe piața de proiecte pentru hoteluri, spitale, școli în Peninsula Scandinavă.”
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piața proiectelor, mărind conexiunile cu firmele de arhitectură, participând la târguri și evenimente de profil și realizând parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare sau din ceramică, de calitate inferioară din China sau Turcia.
KUMA va termina în 2019 extinderea fabricii și retehnologizarea anumitor linii de producție (ultima modernizare a producției fiind în 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate producției atât în ceea ce privește lavoarele custom made pentru proiecte, dar și lavoarele standard cerute de către producătorii de mobilier sau direct de retail.
Citește și:Brandul IKEA poziționat pe segmentul low-cost. ”Bogații nu cumpără de acolo”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.