Scandal monstru! CFR Infrastructură acuză CFR Călători că minte şi prezintă şi imaginile, după cazul trenului căruia i-a picat o uşă

Mihai Ciobanu |
Data publicării:

Scandal monstru între două companii de stat: CFR Infrastructură şi CFR Călători.

DEZMINȚIRE OFICIALĂ A CFR SA în contextul acuzațiilor false ale CFR CĂLĂTORI la adresa personalului feroviar al companiei noastre, în cazul trenului IR 1836 care a rămas fără ușă la ultimul vagon:

"Referitor la acuzațiile operatorului național de transport feroviar de călători CFR CĂLĂTORI, care marți 08.08.2023 a învinovățit pe nedrept și în mod public că '…la ieșire din stația Bărăbanț, un utilaj feroviar care se afla și lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere agățând și smulgând ușa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - București Nord, care circulă pe linia alăturată', facem următoarele PRECIZĂRI:

1. Drezina pantograf care desfășura lucrări la linia de contact se afla într-adevăr la ieșire din stația Bărăbanț, doar că ușa vagonului din compunerea trenului IR 1836 a căzut 'SINGURĂ' pe liniile CF, fără ajutorul niciunui utilaj, în momentul intrării trenului în stația Bărăbanț, dovada fiind filmarea oficială de pe camerele de luat vederi din stație, care au surprins exact momentul în care ușa se desprinde și cade direct pe linii, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar!!!

2. Chiar operatorul național, conform comunicatului oficial referitor la acest incident, menționează faptul că “ușa de acces este culisantă cu acționare digiatală, iar deschiderea acesteia este posibilă numai pe timpul staționării trenului”! Ne întrebăm retoric, cum putea un utilaj feroviar să smulgă ușa vagonului, care este culisantă și se deschide doar în timpul staționării, dacă trenul IR era deja în mișcare '…la ieșire din stația Bărăbanț…'?!

3. Deși CFR Călători a acuzat oficial că '…un utilaj feroviar care se afla și lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere', în raportul de eveniment chiar mecanicul trenului a subliniat faptul că '…la trecerea prin stația Bărăbanț erau lucrărtori și utilaje, am dat semnal de ATENȚIE, conform reglementărilor în vigoare. Acestea nu se aflau în gabaritul de trecere, ci pe liniile învecinate….'.

Astfel, în contextul celor sus-menționate, nu mai puțin a imaginilor care rezolvă misterul “ușii smulse”, considerăm tendențioasă și neprofesională acțiunea de imagine a operatorului național, care s-a grăbit să se disculpe de problemele din ograda proprie, aducând pe nedrept acuzații nefondate personalului feroviar al CFR SA! CFR Infrastructura - imagini cu ușa vagonului care se desprinde singură, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar, și cade pe linii, la intrarea treului IR 1836 în stația Baărăbanț, nu la ieșire din stație!", transmite CFR Infrastructură.

 

Filmarea poate fi urmărită aici.

 

Ce anunţase CFR Călători

 

Uşa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - Bucureşti Nord a fost smulsă marţi, la ieşire din staţia Bărăbanţ, de un utilaj feroviar care lucra la infrastructura feroviară pe linia alăturată, a anunţat marţi CFR Călători.

"Astăzi, 8 august 2023, la ieşire din staţia Bărăbanţ, un utilaj feroviar care se afla şi lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere agăţând şi smulgând uşa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - Bucureşti Nord, care circulă pe linia alăturată. Menţionăm că uşa de acces este culisantă cu acţionare digitală, iar deschiderea acesteia este posibilă numai pe timpul staţionării trenului", se precizează în comunicat.

Conform sursei citate, şeful de tren se află în vagonul în cauză şi asigură siguranţa pasagerilor pentru evitarea eventualelor probleme. Demersurile de constatare a incidentului s-au realizat în staţia Vinţu de Jos de unde trenul a plecat cu o întârziere de 79 de minute, urmând ca vagonul să fie înlocuit în staţia Simeria.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9759
Diferența -0.0007
Zi precendentă 4.9766
USD
Azi 4.7742
Diferența 0.0425
Zi precendentă 4.7317
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9759 RON
USD flag1 USD = 4.7742 RON
GBP flag1 GBP = 5.9774 RON
CHF flag1 CHF = 5.3721 RON
AUD flag1 AUD = 3.1018 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.4124 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0309 RON
NOK flag1 NOK = 0.4302 RON
SEK flag1 SEK = 0.4306 RON
XAU flag1 XAU = 415.3204 RON
Monede Crypto
1 BTC = 471602.21RON
1 ETH = 15991.95RON
1 LTC = 492.17RON
1 XRP = 7.43RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.75%
6 luni: 5.79%
12 luni: 5.83%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17134.54-0.97%
BET-BK3177.98-1.36%
BET-EF923.66-0.61%
BET-FI60622.56-0.07%
BET-NG1213.18-0.53%
BET-TR37787.26-0.98%
BET-TRN36728.98-0.98%
BET-XT1471.96-0.91%
BET-XT-TR3191.04-0.91%
BET-XT-TRN3108.26-0.91%
BETAeRO910.86-1.18%
BETPlus2535.89-0.95%
RTL38053.05-0.66%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel