Compania sud-coreeană a cheltuit 11,2 miliarde de dolari pentru reclame și promovare în anul 2018, în comparație cu P&G care a cheltuit ”numai” 10,5 miliarde de dolari.
Samsung a cheltuit această sumă în parte din cauza unor probleme legate de produsele sale și raportate de presă, printre aceste probleme s-a numărat și cea din jurul telefonului Samsung Galaxy Note 7, care din nefericire a luat foc în mai multe rânduri.
Totodată lupta cu Apple pentru supremație este una foarte scumpă. Lucru cel mai bine sesizat în preajma lansării Galaxy Note 9 când au fost publicate o serie de articole negative la adresa iPhone.
Samsung nu este singura companie de tehnolgie care pompează bani mulți în piblicitate. Printre companiile care și-au mărit bugetele pentru reclame se numără și cel mai mare retailer din China, Alibaba Group Holding, care a cheltuit în 2017 2,7 miliarde de dolari. Alibaba este urmat îndeaproape de rivalul său, Tencent Holding, care a alocat 2 miliarde de dolari pentru publicitate, aproape dublu față de 2016.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.