Cauza amânării este evident ecranul pliabil.
Pentru că producătorii clasici de sticlă pentru telefoane nu pot fabrica una care să fie pliabilă, Samsung a optat pentru dezvoltarea unui plastic polimerizat elastic, care de fapt este un adeziv perfect transparent și care va îndeplini rolul de ecran.
Problema cea mare pentru Samsung a început atunci când a ales producătorul.
Samsung nu a vrut să colaboreze cu Kolon Industries, o companie sud-coreană și a optat pentru o companie micuță din Japonia, Sumitomo Chemical. Motivul? Au fost dispuși să furnizeze cantități mici.
Acesta este motivul pentru care Galaxy F va ajunge să coste 2000 de dolari. Samsung ar intenționa să scoată pe piață noul telefon în 2019 și într-o ediție limitată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.