Soluţia inventată de Bosch permite motoarelor diesel să emită doar 13 mg/km oxizi de azot, limita obligatorie UE fiind de 120 mg/km.
Din 2017, UE a cerut ca noile modele de automobile să emită cel mult 168 miligrame de NOx pe kilometru. Din 2020, această limită va fi redusă la 120 miligrame. Acest lucru duce la disparitia motoarelor diesel, considerate a fi prea poluante.
Soluția pentru salvarea motoarelor diesel vine însă din România, de la Blaj, unde nemții de la Bosch au o fabrică de componente auto.
CITEȘTE SI: Peste 2 milioane de euro pentru extragerile Loteriei Române
Autovehiculele echipate cu tehnologia diesel Bosch pot atinge 13 miligrame de NOx în cadrul ciclului de testare RDE. Noxele reprezintă aproximativ o zecime din limita care se va aplica începând cu 2020.
Senzorii funcționează și cazul deplasării în condiţii urbane deosebit de dificile, când parametrii testării depăşesc cerinţele legale, emisiile medii ale autovehiculelor de test Bosch sunt de 40 de miligrame pe kilometru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.