Cea mai recentă estimare a Boeing pentru perioada 2008-2038 este cu 5,2% mai ridicată decât prognoza de anul trecut a grupului american, adică aproximativ 7.690 de avioane. De asemenea, China va avea nevoie de servicii comerciale în valoare de aproximativ 1.300 miliarde de dolari pentru flota sa aviatică, a previzionat producătorul american de avioane.
Ghinionul se ține scai de Boeing: Probleme la testarea unui avion nou
Aceste estimări arată sporirea importanței pieței din China pentru Boeing, în pofida provocărilor cu care se confruntă compania de pe urma escaladării tensiunilor comerciale dintre primele economii mondiale și a problemelor legate de flota sa de aeronave 737 MAX. Avionul Boeing 737 MAX, dat în exploatare în mai 2017, a cunoscut în mai puțin de șase luni două accidente aviatice care s-au soldat cu câteva sute de morți. Deși investigațiile sunt încă în desfășurare, este suspectată o funcționare defectuoasă a sistemului automat de stabilizare în zbor, menit să împiedice intrarea avionului în picaj, denumit MCAS (Manoeuvering Characteristics Augmentation System).
Acest sistem a fost conceput special pentru modelul Boeing 737 MAX care au rolul de a preveni o anomalie aerodinamică produsă de motoarele mai grele și cu un diametru mai mare față de cele ale precedentelor generații de Boeing 737.
Această anomalie poate antrena avionul în picaj. Pentru a preveni acest efect, sistemul MCAS reorientează avionul într-un unghi de coborâre pentru caă aparatul să poată recupera viteza, transmit Reuters si Bloomberg.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.