Poşta Română se află într-un moment ascendent, se însănătoşeşte, iar de la 1 august am reuşit să mărim salariile angajaţilor, a declarat, marţi, directorul general al Companiei Naţionale "Poşta Română" (CNPR), Valentin Ştefan, cu ocazia inaugurării a două linii tehnologice noi destinate Fabricii de Timbre.
"Sărbătorim 150 de la înfiinţare Fabricii de Timbre. Este un moment important şi încercăm să-l tratăm cu mare importanţă. Acest secol şi jumătate se datorează în special capacităţii companiei de a se moderniza. Din fericire, compania este într-un moment ascendent, de revenire, acolo unde îi este locul. Vorbim despre o investiţie de peste un milion de euro, cea mai modernă din ţară. Am putea spune că este printre puţinele maşinării din Europa. Aş vrea să mai transmit un mesaj către angajaţii Poştei, dar şi către dvs. (mass-media, n.r.): Poşta Română se însănătoşeşte. Din fericire, chiar acum, de la 1 august, am reuşit să mărim salariile. Este pentru prima oară, în ultimii 15 ani, când facem acest lucru. Luna august este lună de sărbătoare, iar pe 15 august sărbătorim 160 de ani de Poşta Română. Vrem să lansăm un NFT care este un nou trend în lumea poştală", a spus Ştefan.
CNPR a organizat, marţi, conferinţa de lansare a două linii tehnologice, unice pe piaţa românească, ce vor ajuta operatorul poştal naţional să dezvolte oferte complete şi integrate pentru trimiteri masive de documente. Dotările tehnice au fost achiziţionate, prin procedurile specifice, contra unei sume de 6 milioane de lei (fără TVA), prin linia de finanţare contractată de la EximBank.
Citește și Poşta Română a lansat primele cutii poştale digitale
"În acest fel, operatorul public poştal mai face un pas spre digitalizare şi aliniere la dinamica mondială a comerţului online. Concret, primele două cutii digitale ale Poştei Române au fost puse în funcţiune în cadrul subunităţilor OP Bucureşti 66, situată pe strada Constantin Titel Petrescu din Capitală, şi în oraşul Buftea (judeţul Ilfov), la oficiul poştal din localitate", se arată în documentul citat.
Cutiile de acest gen reprezintă o soluţie de procesare pentru operaţiuni de distribuire de colete, cu sau fără ramburs, ele fiind accesibile clienţilor în regim self-service, non-stop. Acestea oferă posibilitatea destinatarilor trimiterilor poştale să-şi ridice coletul oricând doresc, eliminând, astfel, constrângerile legate de intervalul orar de distribuire de către salariaţii poştali sau de timpul de aşteptare pentru ridicarea trimiterilor de la ghişeul poştal.
Avizarea clienţilor care au de ridicat un colet se va face prin sms sau e-mail. În plus, destinatarii pot face plata direct la POS-ul integrat pe care-l posedă cutia digitală, aceasta fiind dotată şi cu un ecran tactil ce oferă o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.
Citește și Poșta Română, parteneriat cu Auchan. Oficiile vor vinde și produse de băcănie
Gama selecţionată şi pusă la dispoziţie "by Auchan" este formată din aproximativ 150 de produse şi este expusă pe o suprafaţă de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poştale. Clienţii vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar şi o selecţie de articole nealimentare.
"După parteneriatul inovator pe care l-am început alături de Petrom, suntem bucuroşi să dăm curs unei noi provocări de business şi să aducem, în premieră, produsele unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poştale din România, Poşta Română. Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim şi mai bine locuitorii, cu produse şi servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa şi evalua o selecţie de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poştale. Mulţumesc partenerilor noştri şi sunt convins că împreună facem un pas către viitor pentru ambele companii", a declarat Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.