Publicitate
Aventura nebună a lui Sadri Fegaier a început la sfârșitul anilor 1990, când decide să deschidă un prim magazin de telefoane mobile, împrumutând 50.000 de franci de la bancă. Ulterior, mai deschide cinci puncte de desfacere în regiunea Rhone-Alpes. Este momentul în care înțelege oportunitățile oferite de piața asigurărilor telefonice, un domeniu încă neexploatat la acea dată.
Adumându-și un risc major, reinvestește toate fondurile proprii pentru optimizarea activităților sale și propune o asigurare completă, care acoperă inclusiv pierderea aparatului. Un pariu reușit. Astăzi, SFAM Assurances valorează mai mult de 1 miliard de euro, vizează o cifră de afaceri de 500 milioane de euro, numără 1500 de colaboratori și numără mai mult de patru milioane de clienți.
Cu viteza unui TGV
O reușită despre care Sadri Fegaier o pune pe seama determinării sale. ”Dacă vrei să creezi un concept, trebuie să mergi până la capăt, să rămâi încrezători și să ai convingeri”, declarat tânărul miliardar francez într-un interviu pentru publicația Entreprendre.
Citește și "Dumnezeul banilor" nu a trecut de interviul de la KFC
SFAM a progresat cu viteza unui TGV. De la 175 de angajați în 2015, are acum 2000 de salariați Dar ambiția lui Sadri Fegaier nu s-a oprit aici. După ce a semnat un acord de distribuție cu Fnac-Darty, SFAM cumpără 11% din acțiunile grupului, pentru 335 milioane de euro, devenind, astfel al doilea cel mai mare acționar. Cu o avere estimată la 1,4 miliarde de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.