Ce crede omul de afaceri despre business
- O companie înseamnă un grup de oameni organizat pentru lansarea unui produs sau serviciu. Succesul său depinde de dorința acelor oameni de a reuși. Companiile mele numără foarte mulți angajați deosebit de talentați. Eu nu sunt decât imaginea lor.
- Un brand este doar o percepție. Cu timpul ea s-ar putea confunda cu realitatea. Uneori, cele două intră în competiție, alteori nu. Oricum, un brand nu este altceva decât impresia colectviă despre produs.
- Nu cred că a planifica vânzarea unei companii este o idee bună.
- Este greșit să angajați o grămadă de oameni pentru o activitate complicată. Sunt suficienți doi oameni talentați și câteva ajutoare de nădejde. Prea mulți, vor frâna orice progres.
- Oamenii lucrează mai bine când înțeleg care este scopul și de ce. Este foarte important ca angajații, indiferent de funcție, să ardă de nerăbdare să ajungă la serviciu.
- Întotdeauna investesc banii proprii în companiile pe care le fondez. Nu cred în ideea de a folosi banii altora, nu mi se pare corectă. Nu mă duc să cer bani pentru ceva, dacă persoana respectivă nu este ea însăși convinsă să facă asta.
- Cea mai mare greșeală a mea este de a pune prea mult accent pe oameni talentați, nu pe calitățile lor personale. Cu timpul am înțeles cât de importantă este bunătatea.
- Pe cât posibil, evitați să angajați absolvenți MBA. Aceste programe nu îi învață pe studenți cum se construiește o companie.
Despre tehnologii
- Unele persoane nu agrează schimbările, dar progresul trebuie acceptat dacă varianta alternativă înseamnă o catastrofă.
- Primul pas este de a înțelege că este posibil. Restul va veni de la sine.
- Când Henri Ford a venit cu ideea mașinilor ieftine, dar sigure, mulți și-au spus că ceva nu este în regulă. A riscat mult, dar a mers.
Citește și Cum ajungi bogat. Sfaturile unui renumit om de afaceri
- Tehnologiile avansate, mă refer la cele care reprezintă cu adevărat un mare pas înainte față de tot ceea ce există în jur, se nasc, de regulă, în companiile noi.
- În domeniul internetului nu prea mai e loc de inovații. Lucrurile cele mai importante s-au făcut deja. Iar dacă unii se chinuie să reinventeze apa, nu vor ajunge prea departe.
Despre succes
- Sunt mereu optimist, dar sunt și realist. Nu m-am așteptat la mare succes lansând Tesla sau SpaceX. Dar am decis că ambele proiecte sunt prea importante pentru a rămâne într-un sertar.
- Trebuie să existe motive pentru care te trezești dimineața și pentru care vrei să trăiești. Dacă te trezești cu gândul să viitorul va fi mai bun, vei avea o zi strălucită.
- Sunt unii care susțin că eșecurile sunt de neacceptat. În general, ele nu pot fi evitate. Dacă nu suportați nereușitele, nu sunteți suficient de inovativi.
- Nu aș spune că nu-mi ajunge frica. În realitatea mi-aș fi dorit să am mai puțină teamă - astfel de emoții îți distrag atenția.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.