Avioanele Boieng Max 737 Max vor putea ajuta operatorul aerian să reducă costurile ceea ce ar crește rentabilitatea zborurilor pentru companie.
Acestea au un număr mai mare de locuri și un consum redus de carburant.
Ryanair a raportat în 2018 pierderi nete de 105,6 milioane de euro dar vânzările au crescut cu 9%, la 1,53 miliarde de euro, susținute de un avans de 8% al numărului de pasageri.
Conflictele de muncă au nemulțumit cel mai mult investitorii, astfel că Ryanair a anunțat că președintele David Bonderman se va retrage din funcție anul viitor. Noul președinte va fi Stan McCarthy, care a intrat în board în 2017 iar directorul independent Kyran McLaughlin va pleca și el în 2020.
Contractul directorului general Michael O'Leary a fost extins pentru alți cinci ani, cel puțin până în 2024, deși schimbările din structura companiei ar putea crea condițiile pentru o eventuală înlocuire.
Mai multe subsidiare vor avea propriul director general, creând o posibilă linie de succesiune. Pierderile trimestriale, care exclud pierderile de la Laudamotion, sunt mai mari decât pierderile de 7 milioane de euro estimate de analiștii intervievați de FactSet. Incluzând pierderile de la Laudamotion, pierderile Ryanair se ridică la 46,5 milioane de euro.
Citește și: Reguli noi pentru bagajul de mână la Ryanair
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.