De fapt, de când a intrat în exploatare, în 1991, nava a stat mai mult pe șantier, la ”cârpit”. Apoi, după câteva plimbări pe mările lumii, portavionul a intrat, la începutul anilor 2000, într-un amplu program de modernizare care, se pare, nu s-a încheiat nici acum.
Făcând haz de necaz, presa de la Moscova scria că, pe lângă defecțiunile de ordin tehnic, portavionul este urmărit de ghinion. În octombrie anul trecut, când ”Admiral Kuznețov” era tot în reparații, brațul unei macarale s-a rupt și a căzut peste navă, distrugând o mare din punte. Atunci, s-a spus că lucrările de remediere nu vor dura mult.
Citește și Defecțiuni. Cel mai scump portavion al americanilor s-a stricat
Dar după aproape jumătate de ani, nu s-a remediat decât un sfert din daunele provocate. Astfel că portavionul, mândria flotei militare a Rusiei, nu va reintra în serviciu decât la sfârșitul anului 2020. O întârziere de mai bine de un an față de graficul inițial.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.