Compania este prezentă și în Kazahstan, Belarus și China iar la ora actuală vor să se extindă și în țările din Uniunea Europeană cu magazine care vor funcționa sub numele de MERE.
Rușii promit mărfuri cu 20% mai mici decât pe piață datorită colaborării directe cu producătorii.
Svetofor vrea ca în doi ani să ajungă la 100 de magazine pe formatul de hard-discount, susţin executivii care se ocupă de dezvoltarea businessului pe plan local. Aceștia au mai precizat că planul de dezvoltare va fi adaptat în timp în funcţie de răspunsul pieţei. Despre bugetul de investiţii ei susţin că este dimensionat la situaţia din piaţă, dar nu au dorit să ofere mai multe detalii.
Prețuri cu 20% mai mici decât cele de pe piață, acestea fiind obținute datorită colaborării directe cu producătorii, unei politici stricte a costurilor și unei marje comerciale minime.
MERE intră pe o piața din România în care sunt prezenți deja nemții de la Lidl și Penny, pe segmentul de hard-discounter.
Magazinul de la Snagov de deschide vineri, 26 octombrie, cu o lună mai târziu decât promiseseră la mijlocul anului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.