Publicitate
"La sfârșitul lui octombrie s-a aprobat în Parlament acea OUG 118 care s-a dat de către guvern pentru compensarea facturilor la energie electrica și gaze. S-a completat în Parlament și s-a dispus și plafonarea.
Deși legea prevedea termen de 15 zile în care trebuia să se elaboreze normele de aplicare a acestei legi, acest lucru încă nu s-a întâmplat. N-avem încă norme, suntem în 24 noiembrie, și în lipsa normelor furnizorii nu știu cum să factureze și cum să aplice această lege și unii au preferat în loc să factureze la valoarea normală prevăzută din contract încălcând legea au preferat să amâne emiterea facturilor.
Sper că cel târziu săptămâna viitoare aceste norme să apară.
Problema e că ar trebui să se aștepte acești clienți cărora nu le-a venit factură că în decembrie să primească chiar două facturi. Într-o săptămână – două să vină două facturi că să recupereze acest decalaj din cauza amânării emiterii facturilor", a declarat vicepreședintele ANRE, Zoltan Nagy, la Digi24.
Acesta a spus că unii furnizori care au decis să amâne emiterea facturii au anunțat pe site sau în presă cu privire la decizia de amânare a emiterii facturilor.
Ulterior, a precizat că știe doar un singur furnizor care a făcut lucrul acesta: "Pentru ceilalți probabil nu contează atât de mult clientul și nu dau foarte mult pe comunicarea față de client".
Zoltan Nagy a mai spus, cu privire le eventuale sancțiuni asupra furnizorilor, că omisiunea va fi sancționată "dacă se va găsi temei legal".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.