"Românii intenţionează să petreacă minivacanţa de Rusalii pe litoral, lucru dovedit de numărul mare de rezervări făcute pentru perioada 10-13 iunie la hotelurile deschise în staţiunile de la Marea Neagră, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. 90% dintre unităţile de cazare de pe litoral vor fi deschise în minivacanţa de Rusalii, dintre care, conform estimărilor, unele vor atinge un grad de ocupare în minivacanţă de 100%", arată datele tur-operatorului Litoralulromanesc.ro.
Sejururile pentru minivacanţa de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, susţine Ionuţ Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro, dar numărul cererilor a crescut pe măsură ce ne apropiem de această perioadă.
"Cei mai mulţi turişti au ales pachetele de trei nopţi de cazare la mare, dar sunt şi turişti care îşi prelungesc sejurul la 4-5 nopţi. Preferinţa clară este pentru hoteluri de 3 şi 4 stele, cel puţin cu mic dejun, dar se caută şi variantele de cazare all inclusive, în special de către familiile cu copii", a subliniat Ionuţ Nedea.
Mulţi dintre cei care au făcut deja rezervare pentru minivacanţa de Rusalii au fost stimulaţi de ofertele speciale create cu acest prilej, tarifele pornind de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane la un hotel de două stele din staţiunea Olimp, cazare fără masă. Un pachet de trei nopţi la un hotel de 3 stele cu mic dejun inclus în Eforie Nord costă 468 lei/2 persoane, iar cuplurile care optează pentru servicii all inclusive la un hotel de 4 stele din Jupiter trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopţi puţin peste 1.800 de lei.
Cum împarte Guvernul plajele nou lărgite. Cât costă metrul pătrat
"Minivacanţa de Rusalii reprezintă un preambul pentru sezonul estival, întrucât mulţi români obişnuiesc să-şi ia concediu abia după ce copiii intră în vacanţa şcolară. Iar pe baza estimărilor pe care le avem pentru Rusalii, putem spune că litoralul va fi şi anul acesta destinaţia internă principală către care românii se vor îndrepta în lunile de vară. De altfel, este un trend care s-a accentuat în timpul pandemiei", a adăugat Nedea.
Litoralulromanesc.ro, deţinut de compania Creative Eye SRL din Constanţa, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanţe în staţiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turişti, cât şi ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 staţiuni de pe litoralul românesc, de la unităţi de o stea până la cele de cinci stele.
Anul trecut, agenţia a raportat vânzări de 165 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de 2020 şi cu 26% faţă de cifrele înregistrate în 2019, în condiţiile în care, prin intermediul său, vara trecută au ajuns la mare peste 200.000 de turişti, în creştere cu 31% faţă de 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.