Dintre cei 40 de touroperatori însoțiți de Asociația Națională a Agențiilor de Turism la Târgul de Turism de la Londra, 25 de agenții se ocupă cu atragerea de turiști străini. Am putea spune că este un efort considerabil din partea acestora pentru a promova valorile țării dincolo de hotare.
Acest eveniment, desfășurat între 6 și 8 noiembrie, adună la un loc 3500 de expozanți din 184 de țări. World Travel Market este cel mai mare târg de turism din lume dedicat profesioniștilor.
Conform unui comunicat ANAT, țara noastră are nevoie de un buget de 30 de milioane de euro pentru a atrage 10 milioane de turiști străini pe an.
În cele 3 zile ale WTM Londra au loc 72 de sesiuni de conferințe și prezentări despre cele mai actuale teme ale turismului mondial.
”Pentru prima dată, suntem prezenți și în calitate de touroperatori, firme și nu doar ca asociații, patronate sau autorități publice. România a reușit în sfârșit să rezolve o limitare de neînțeles care ne-a blocat ani de zile accesul în nume propriu la manifestările internaționale. Cine nu e la Londra, ca profesionist al turismului de incoming, nu există! Nicio țară mică sau mare nu lipsește de aici. Bugetele sunt absolut șocante. România are nevoie de minim 30 de milioane de euro anual ca să conteze în ‘războiul’ brandurilor și să își îndeplinească misiunea de a aduce în viitor 10 milioane de turiști străini”, declară Adrian Voican, vicepreședinte ANAT.
Participarea țării noastre la World Travel Market Londra subliniază importanța promovării turismului românesc la nivel global în contextul în care Industria mondială a turismului aduce 10% din Produsul Intern Brut global, cu cei 1,2 miliarde de oameni care călătoresc internațional în lume.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.