Interacţiunea vocală a magazinului online reprezintă următorul pas în comerţul digital. Câteva magazine din România au adoptat deja căutarea vocală, însă nu şi interacţiunea complexă, precum adăugarea în coş sau navigarea în pagini.
"Voice assistants pentru e-commerce este o tehnologie abia lansată pe piaţă, dar care prinde extraordinar de repede la publicul consumator. Specialiştii preconizează ca până în 2022, 55% dintre gospodării vor deţine smart-speaker, iar 30% dintre căutări se vor realiza, până în 2020, cu ecranul telefonului în hibernare. Este totuşi remarcabil faptul că, în 2018, 24% dintre utilizatorii de telefon mobil ar utiliza mai degrabă un voice assistant decât un website, iar acest procent se estimează că va creşte până la 40% până în 2021. România, ca de fiecare dată, se aliniază trendurilor globale privind tehnologia, iar tot mai mulţi utilizatori folosesc acest feature în detrimentul mijloacelor clasice de căutare", a declarat Florin Măcău, creatorul FamShop.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.