"Implementarea soluţiilor tehnice moderne - digitalizare, dacă discutăm de componenta de birouri, dotarea cu utilaje şi folosirea lor, dacă vorbim de activităţile în teren; implicit reducerea numărului de posturi, deci a angajaţilor, acolo unde nu se mai justifică păstrarea tuturor. În tandem, desigur, cu o remunerare corectă, conform performanţelor - nu nesimţită - a specialiştilor de care este nevoie. Aşa văd eu, în câţiva paşi simpli, eficientizarea activităţii instituţiilor. Şi nu doar îmi exprim aceste opinii, le şi aplicăm. Probabil vă amintiţi că la Primăria Sectorului 3 am trecut deja prin mai multe reorganizări. Şi tocmai pregătim o alta. De ce? Fiindcă activităţile oricărei structuri au o dinamică, se produc schimbări, apare un progres şi, evident, trebuie să ţinem pasul", a scris Robert Negoiţă, miercuri, pe pagina sa de Facebook.
Daniel Băluţă: Desfiinţăm ghişeele la nivelul Sectorului 4! Cum plătiți taxele
El a menţionat că la Primăria Sectorului 3 s-au făcut reorganizări, dar s-au creat şi locuri de muncă, odată cu internalizarea anumitor activităţi.
"Şi, da, chiar am făcut angajări şi facem. Subliniez, însă: acolo unde este nevoie de personal pentru a ne face treaba", a precizat Negoiţă.
În opinia sa, discuţia nu trebuie să se limiteze la nivel local, deoarece nu se rezolvă decât o parte a problemei.
"Văd că sunt discuţii, analize, propuneri, sperăm cu toţii să nu fie doar unele de austeritate, ci măsuri coerente şi concrete, în urma cărora să avem un aparat bugetar mai suplu, dar, atenţie, şi mai eficient şi profesionalizat. Şi digitalizarea activităţilor la nivel central. Cât mai repede", a adăugat Negoiţă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.