Al doilea mare producător american de automobile a precizat că retragerea afectează modelele de teren Bronco Sport şi Escape produse în perioada 2020-2023. Toate aceste automobile au motoare de 1,5 litri şi trei cilindri. Sunt vizate 520.000 de vehicule din SUA şi aproximativ 114.000 de vehicule în alte ţări.
Ford a precizat că atunci când motoarele acestor SUV-uri funcţionează, este posibil ca o fisură la injector să provoace scurgeri de combustibil, ceea ce ar putea conduce la un incendiu sub capotă. Cu toate acestea, Ford nu a recomandat proprietarilor să înceteze să mai conducă vehiculele deoarece incendiile sunt rare şi în general nu au loc atunci când motorul este oprit.
Ford Motor Company este o companie globală cu sediul în Dearborn, Michigan, cu aproximativ 190.000 de angajaţi în întreaga lume. În Europa, Ford este responsabilă pentru producerea, vânzarea şi întreţinerea vehiculelor marca Ford pe 50 de pieţe individuale şi are aproximativ 45.000 de angajaţi la unităţile sale deţinute în totalitate şi la întreprinderile mixte consolidate şi aproximativ 59.000 de oameni când sunt incluse afacerile neconsolidate.
În luna martie, constructorul auto Ford a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa, acest proces fiind condiţionat de aprobările autorităţilor relevante şi ca urmare a consultărilor. Ford şi Ford Otosan speră ca procesul de transfer al proprietăţii să fie finalizat în cel de-al treilea trimestru al anului 2022.
Citește și Ford Motor va folosi oţel verde în fabricile din Europa
Subsidiara din Ţările de Jos a Tata Steel intenţionează să furnizeze oţel verde fabricilor Ford din Europa, după 2030, conform unui acord preliminar semnat marţi de cele două companii, transmite Reuters.
Tata intenţionează să înceapă producerea de oţel verde, sau oţel făcut fără utilizarea combustibilor fosili, în 2030, la uzina sa din Ijmuiden, Ţările de Jos.
Ford "vrea să aibă o cantitate importantă de oţel verde şi luăm măsuri astfel încât să-l putem livra", a afirmat într-un interviu Hans van den Berg, directorul general al subsidiarei Tata Steel din Ţările de Jos.
Memorandumul de înţelegere semnat între Tata şi divizia Ford din Europa nu obligă Ford să cumpere o cantitate specificată de oţel la un preţ specificat, a adăugat şeful subsidiarei Tata Steel din Ţările de Jos.
Separat, Ford a anunţat că a semnat Memorandumuri de înţelegere cu Tata, ThyssenKrupp şi Salzgitter pentru livrarea de oţel cu un conţinut scăzut de carbon, pentru noul crossover electric, care ar urma să fie produs la Koln din 2023.
Acordurile vor ajuta compania să-şi îndeplinească obiectivul de a avea până în 2035 zero emisii la facilităţile sale din Europa, pe segmentul logistic şi al furnizorilor, a informat într-un comunicat Ford.
"Cheia o reprezintă îmbunătăţirile în lanţurile noastre de aprovizionare, iar folosirea oţelului neutru din punctul de vedere al emisiilor de carbon va reprezenta un pas major spre reducerea amprentei de CO2 a vehiculelor noastre", a afirmat Sue Slaughter, directorul de achiziţii al diviziei Ford din Europa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.