Revista Femeia, cel mai longeviv titlu de pe piața media din România este editată, în prezent, de Burda România. Publicația va rămâne doar în varianta online.
La începutul anilor 2000, grupul Sanoma, companie media cu sediul în Helsinki, în Finlanda, cu operațiuni în 20 de țări și o cifră de afaceri anuală de aproximativ 2,7 miliarde euro, a lansat Femeia de Azi. La scurt timp, Sanoma este dată în judecată de Hassan Awdi, proprietarul Rodipet, cel care deținea marca Femeia (Aedi preluase marca Femeia de la compania Noul Cinema, companie pe care o cumpărase). Sanoma renunță la Femeia de Azi și, ulterior, cumpără marca Femeia de la Hassan Awdi, srie Paginademedia.ro.
Citește și Apare o nouă televiziune. Serioasă, nu orientată pe scandal
În 2006, Sanoma relansează titlul Femeia, cumpărat, în 2013 de compania Burda care o numește ela conducerea echipei editoriale pe Cătălina Oprea. La acea dată, tirajul revistei era de circa 20.000 de exemplare pe număr, pentru a ajunge, în 2019, la cel mult 7.500 de exemplare, din care doar 4.000 vândute.
Prima revistă pentru femei din România a apărut în 1868 sub numele Femeia. Era o foaie, față-verso. În 1946 devenea o publicație săptămânală și lunară, doi ani mai târziu, când se publica împreună cu un subliment de opt pagini pentru copii. În 1994, revista apare ca Femeia Modernă, de 50 de pagini și integral color. În 2006 ajunge în portofoliul grupului Sanoma.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.