Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea, lansată în ianuarie de Ministerul Agriculturii, are ca scop evitarea intermediarilor de produse agricole, care umflă preţurile, a declarat ministrul Agriculturii, Petre Daea.
Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea are ca obiectiv și să mărească consumul de produse fabricate în România şi să creeze o reţea naţională de magazine care să concureze cu hipermarketurile şi supermarketurile străine pe o piaţă estimată la 20 de miliarde de euro anual.
Investiții de 100 de milioane de euro
În prezent, compania de stat se afșă în faza de organizare atât din punct de vedere economic, tehnic, cât şi de personal. Investiţiile Guvernului vor fi de 100 de milioane de euro prin intermediul Unirea.
Astfel, supermarketurile vor avea un concurent pe piață în această rețea de magazine de tip Alimentara și Aprozar, mai ales pe partea de produse românești.
Daea intenționează ca acestea să fie mai ieftine decât cele din piețe sau supermarketuri.
Citește și:Petre Daea, nemulțumit de producția de pește din România
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.