Proiectul de hotărâre vizează aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie. Podul, din beton armat, situat pe aleea principală şi care traversează lacul din interiorul parcului, are ca destinaţie principală traficul pietonal şi ocazional auto în situaţii de urgenţă sau pentru lucrări de întreţinere.
Finanţarea se va efectua din bugetul propriu al Capitalei, prin Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti.
Citește și:RADET, faliment sigur. Ce soluție a găsit primarul Capitalei
Valoarea totală a investiţiei se ridică la 4.142.257 lei inclusiv TVA, din care 3.740.326 lei construcţii - montaj. Durata de execuţie a lucrărilor este prevăzută la 12 luni.
"Conform expertizei tehnice şi ţinând cont de starea tehnică actuală a podului, pentru asigurarea condiţiilor minime de siguranţă a circulaţiei şi întreruperea procesului de degradare sunt necesare lucrările de reparaţii capitale. (...) Prin realizarea reparaţiilor capitale la obiectivul de investiţii se va asigura confortul utilizatorilor prin remedierea tuturor deficienţelor şi degradărilor apărute în timp la structurile de rezistenţă, echipamentele şi racordările cu terenul ale podului", se explică în raportul de specialitate al ALPAB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.