Banii vor fi injectați în fabrica pe care constructorul auto o deține la Bursa, în Turcia, întrepridere pe care intenționează să o transforme într-un hub de export nu doar pentru Europa dar şi pentru alte ţări din lume, transmite Reuters.
Proprietarul Dacia a precizat că va produce patru noi modele la uzina din Turcia, inclusiv un nou SUV Duster low cost.
Reduceri majore de costuri
La nivel general, Renault îşi propune să taie cu până la 50% costurile cu producţia automobilelor în următorii patru ani, prin utilizarea crescută a tehnologiilor digitale şi AI. De acum şi până în 2027, Renault vrea să scadă cu 30% costurile de producţie per vehicul, în cazul vehiculelor cu combustie internă, şi cu 50% pentru vehiculele electrice.
De asemenea, Renault vrea să scurteze durata de dezvoltare a vehiculelor de la trei până la doi ani.
Aplicații AI
Renault utilizează deja peste 300 de aplicaţii AI pentru a urmări componente auto şi a îmbunătăţi controlul calităţii şi intenţionează să crească acest număr până la 3.000 în 2025.
Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale - Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize - şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.