Reducerea suprafeţei spaţiilor de birouri, care va viza atât birourile pe care le deţine cât şi cele pe care le închiriază, va afecta doar angajaţii de tip "white collar" din regiunea Ile-de-France dar nu şi facilităţile de inginerie.
Planurile au fost prezentate sindicatelor în cursul acestei săptămâni şi vin într-un moment în care Renault încearcă să reducă costurile şi să relanseze veniturile sub conducerea noului director general Luca de Meo. În paralel, Renault a redus şi o parte din locurile de muncă din Franţa prin restructurarea uzinelor din această ţară.
Birourile ocupate în prezent de Renault în regiunea Ile-de-France din jurul Parisului sunt răspândite în aproximativ zece locaţii şi compania şi-a propus să îşi concentreze toţi angajaţii de tip office în jurul cartierului său general de la Boulogne-Billancourt şi la o alt locaţie amplasată mai la vest.
Citește și Președintele Iohannis, văzut la volanul unei Dacii
Aproximativ 20% din spaţiile de birouri ale Renault din Ile-de-France erau neocupate încă dinainte de pandemia de COVID-19, când compania a introdus măsuri pentru a permite angajaţilor să lucreze de acasă, a precizat purtătorul de cuvânt citat de Reuters.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.