Începând din 2026, Vulcan va furniza în fiecare an către Renault 6.000 - 17.000 tone de litiu din Germania. Acordul pe cinci ani poate fi reînnoit dacă ambele părţi sunt de acord, au informat companiile.
Vulcan intenţionează să investească 1,7 miliarde de euro pentru a construi facilităţi şi centrale geotermale în vederea extragerii litiului din 2024.
Luna trecută, Vulcan a semnat un acord pe termen lung pentru a vinde hidroxid de litiu de la proiectul său din Germania grupului sud-coreean LG Chem. De asemenea, Vulcan va furniza litiu producătorului auto Stellantis NV.
Citește și: UE amendează cu 900 milioane de $ compania Amazon.com
În 30 iunie, Renault a dezvăluit o strategie mai ambiţioasă pentru vehiculele electrice, mizând pe noi versiuni, mai accesibile, ale automobilelor sale de talie mică pentru a recupera decalajul care îl separă de Volkswagen pe acest segment în creştere rapidă.
Directorul general al Renault, Luca de Meo, a anunţat că intenţionează să lanseze 10 automobile electrice până în 2025, iar vehiculele complet electrice ar urma să reprezinte 90% din modelele Renault în 2030, renunţând la modelele hibride pentru a atinge acest obiectiv, cum prevedea precedenta strategie.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.