Renault a anunțat luni că Dacia, marca „low cost” a grupului, ar trebui să își dubleze cifra de afaceri și profitabilitatea până în 2030, relatează agenția Reuters.
În cadrul unui eveniment organizat în România, producătorul francez de mașini a dezvăluit noi perspective pentru brand, inclusiv o dublare a cifrei de afaceri.
„O dublare care ar urma să provină jumătate din volum și cealaltă jumătate din mix și preț”, a explicat Renault într-un comunicat de presă.
La rândul său, responsabilii Dacia a declarat că se așteaptă la o rentabilitate a capitalului investit mai mare decât cea a Renault, adăugând că acest indicator ar urma, până în 2030, să crească de două ori.
Reuters notează, în context, că, în gama sa actuală de modele, Dacia are un singur vehicul 100% electric, micul Spring fabricat în China și, ca atare, este expus la taxe vamale europene suplimentare de 21%.
„Dacia va trece treptat de la soluții termice electrificate accesibile la oferte de vehicule electrice accesibile în Europa”, a adăugat Renault, fără alte detalii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.