Clipul a înrevistrat 75 milioane de vizualizări într-o singură zi, eclipsându-i și pe băieții trupei coreene BTS.
Bizareria abia acum urmează, Youtube nu vrea să crediteze artistul de la Sony Music.
După ce site-ul deținut de Google a făcut tam-tam pe seama recordurilor stabilite de Ariana Grade cu Thank u next, Blackpink cu Kill This Love și culminând cu melodia Boy With Luv, a trupei BTS, în cazul rapperului indian este liniște deplină.
Directorii companiilor de muzică reivale au început să vorbească despre faptul că ”Pagaal” ar fi beneficiat de ferme de roboți care ar fi înregistrat false vizualizări. Dar, în zilele care au urmat au apărut alte explicații și anume că Badshah prin reprezentanții săi au cumpărat reclamă de la Google și Youtube prin care fanii au fost direcționați la clipul rapperului, scrie Bloomberg.
Incidentul a reaprins o discuție din industria muzicii legată de practica, destul de veche, de a cumpăra zeci de mii de vizualizări. Marile companii, atunci când lansează un nou single, cumpără reclamă pe care Youtube o plasează între alte clipuri. Astfel că, dacă privitorul vede mai mult decât câteva secunde din clip, Youtube îl socotește ca vizualizare, ceea ce ridică preciabil numărul total al vizualizărilor. Acest lucru a fost făcut și de Swift cât și de Blackpink, spun surse din interiorul echipelor de producție ale artiștilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.